Bananjordgubbehallonkiwipapayaäpple

Igårkväll åt vi middag (hamburgare) i en annan familjs hus med massa barn och vuxna. Det är familjer med barn på samma skola har jag fattat det som. När det var mörkt skulle alla barnen gå till stranden för att fiska krabbor. Inte vilka krabbor som helst utan spök-krabbor. De är vita så någon genialisk människa har väl kommit på att man kan döpa dem till spök-krabbor. Ville iallafall inte missa detta så jag följde med alla barnen fast tyvärr hittade vi bara en. Tydligen brukar de fånga runt 30 stycken. Kanske gör det någon mer kväll.

Idag har det varit lite molnigt tyvärr, men jag klagar fortfarande inte så länge det är bättre än vanligt. Tog med bebisarna till stranden också så de fick känna på sand för första gången :)

Tydligen ska det finnas sköldpaddor och "bobcats"(ingen aning vad det är på svenska, typ som en stor katt) här på ön. Självklart hade de sett en stor sköldpadda när jag var hemma med bebisarna :( kommer säkert ha otur och inte se några roliga djur alls. Har sett en ödla. Jippi.

Nähäääääää kanske får bege mig ut på safari en dag då:)


Ge mig lite kärlek
Postat av: anonym syster

ödlor har också känslor :'(

2013-03-18 @ 22:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0