Awesome saturday

Hejhej jag har haft en underbar ledig dag!! Började med lite Skype med miccy. Den jenten e för rolig.

Åt "födelsedags lunch" med Mathilde och hennes värdfamilj eftersom de inte kunde fira henne förra veckan. Åt god pasta så jag nästan sprack.
Shopping efter det. Köpte ny väska. En fiiiiiiin väska. En Calvin Klein väska :D var på ett ställe där de hade typ allt möjligt med blandade kända märken och andra man aldrig hört. Ett utförsäljnings ställe skulle jag kalla det.
Väldigt klassisk väska, men gillar att den är vit-beige och inte svart som alla andra väskor som jag antagligen kommer köpa haha.

Sen fyndade jag på the body shop. Behövde köpa ett nytt body butter och hade problem att välja doft (såklart). Frågade en av expediterna varför de inte har kvar den med hallon eftersom den är BÄST och det inte finns något vettigt argument till varför de ska ta bort den godaste. Hon säger att hon undrar samma sak och öppnar en lucka till ett skåp. Vad plockar hon fram? Jo en burk med hallon body butter till mig :D :D såååå lycklig hihi. Så nu kan jag lukta jätte gott istället för gott :)

Hann med att äta lite frozen yoghurt innan jag åkte till Victoria för att sedan köra vidare mot indianapolis för att kolla en hockey match! Det var en riktigt bra match. Det blev först lika så att de fick förlänga med 15 min. Tiden tickade och ingen gjorde mål.... 30 sekunder innan det är slut gör motståndaren näääästan mål och alla blir helt galna. Vi (Indiana) får pucken och 15 sekunder innan det tar slut gör dem mål!! Det var ett så grymt slut så det var väldigt kul. Väldigt snällt av min värdpappa att ge mig biljetter ;)

Har haft en mycket bra dag och nu ska jag kolla det senaste avsnittet av pretty little liars = bra avslut.


Ge mig lite kärlek
Postat av: miccaela

Åh vilken KJEMPEFIN veske du har kjøpt!!!!

2013-03-03 @ 16:11:20
Postat av: Ebba

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag dör vad avundsjuk jag blev på väskan nu..

2014-03-13 @ 11:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0