Ååhåhååååååuuhuuuuuuuuaaaaaa

Ååååååååååååhååååååååå såg nyss VÄRSTA SKITBAJSSTORA SPINDELN INNE I BADRUMMET ååååååååååå.

Ååååååååååååååååååhååååååå eeeeeeuuuuuu.

Alltså den var skitstor på riktigt!!!!!!! Blöööööööööö åååååå jag ryser fortfarande!!!!!!!!

Skulle gå och duscha och tänkte hänga min handduk på en hängare. Då ser jag något röra sig uppe i taket och är det inte EN MONSTER SPINDEL?!?!?! Johoooo då, fick sån panik så jag kunde inte ta min mobil för att fota. Såg den under en sekund och sprang därifrån. Så ÄCKLIG var den :(
Min värdpappa fick gå ner för att döda den.

Undrar vad jag kommer drömma inatt... Uuuuuhuuuuhu :(

Tänkte försöka hitta en passande bild från Google. Tror jag är galen. När jag fick upp bilderna så fick jag panik, kunde knappt kolla på dem.

såhär såg den typ ut iallafall.
Fyfarao vilket äckel va?


Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola

Fegis ;)

2013-03-20 @ 18:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0