Tur att jag är smart

Idag mådde jag lite sämre :( men hoppas det ska bli bättre till imorgon! Tog nyss någon slags medicin som ska hjälpa mig att sova.

Kom på igår att man såklart kan pausa deras tv också :D så då kunde jag göra det och kolla tv serier när jag slutat. Smart att jag kom på det nu och inte om typ 6 månader.
Fast trots denna smarta uppfinning kan jag ju inte se de avsnitt jag missat. Men idag när jag skulle söka på ett program bara för att se vilken kanal det var på så upptäckte jag att man på något konstigt sätt kan se avsnittet trots att det sändes för någon vecka sedan. Så tex. så fanns de tre senaste 90210 avsnitten!! WOHO :) och det konstigaste var att det senaste sändes ikväll och innan det ens skulle varit slut på tv'n så kunde jag börja kolla på det på det andra sättet. Inte lätt att förstå all dagens teknik. Men i det här fallet klagar jag inte :D

Drack nyss varm choklad med pepparmints smak. Myyyyckey god. Det var ungefär som oboy pulver, fast från starbucks såklart ;) Fina grejer!


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0