Shopping

Igår kunde jag äntligen åka på en liten shoppingrunda! Åkte till ett av shoppingcentrena här i närheten. 
Detta köpte jag igår, vet att ni antagligen inte bryr er men min kära mamma gör ju det ;) 
Vi åt där också, kan inte äta sånt ofta för då kommer det sluta illa. Det var pommes med smält ostsås på. OMG vad gott det var hahahahahaha. 
 
På kvällen åkte jag med några andra au pairer till downtown för att äta middag. Ärligt talat så vet jag inte var vi var någonstans hehe. När de sa downtown så fattade jag det som downtown Indianapolis, men tror inte det var det. Har fortfarande inte riktigt koll på alla förorterna här heller. Jag trodde att alla de jag träffade igår bodde i Fishers där jag bor men det gör de tydligen inte haha, så har ingen aning om vart gränserna är. Vi åt iallafall sushi vilket var väldigt gott. Tycker bara det blir godare och godare hihi. 
 
Snart ska jag iväg på denna månadens LCC-meeting/au pair meeting. Vi ska åka skridskor idag, hur ska detta gå? Vet inte hur länge sedan det var jag åkte skridskor, kommer säkert ramla, slå mig, bryta ett ben... Det sista får vi väl ändå hoppas att jag har fel om. 
Ha det så bra, hoppas vi hörs snart så jag inte har frusit fast eller något liknande :)
 

Ge mig lite kärlek
Postat av: Helene Jönsson

Vilka fynd! Skorna var ju läckra och det aprikoslinnet lånar jag gärna när du kommer hem.....
Mysigt att avsluta med en smarrig lunch!

Pusselipuss!

2013-02-17 @ 16:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0