Seriöst.....

Alltså...... Nu håller jag på att bli sjuk IGEN. Det var ju bara två veckor sen senast....Väldigt skumt. Igår började jag känna lite sådär smått och när jag väl slutade jobba klockan 9 så trodde jag att jag skulle dö så gick och la mig direkt. Försökte dubbelvika mitt täcke så att jag inte skulle frysa och det fungerade :) Fast anledningen till att jag inte frös var nog för att typ 3 minuter efter jag lagt mig så bara pumpades en massa värme ut från kroppen, ni vet sådär som det gör när man är sjuk eller har feber. 


När jag vaknade hade det såklart blivit lite värre, så nu är jag även täpt i näsan. Trevligt va?
ORKAR INTE :(

Min värdmamma är i Chicago över några dagar och hon hade tydligen lovat T's(6åringens) skola att hon skulle hjälpa till där idag. De har att föräldrar hjälper till under vissa klasser lite då och då. Detta var inte första gången som hon skrivit upp sig och sen  glömt det haha. Men jag sa igår att jag kunde gå dit istället vilket jag gärna hade sluppit. Dock var det inte speciellt ansträngande och det var ju ganska kul att se vad dem gjorde osv. Jag skulle bara hjälpa dem att bilda meningar kan man säga, så det klarade jag ju av! En av pojkarna började snacka om att det skulle komma en is-storm hit över helgen. Har aldrig hört talas om is-stormar förut haha, så jag hoppas han har fel för jag vill inte ha mer kyla.
 
Hade tänkt ta en tuppis nu när jag kom hem men då skulle ju såklart bebisarna sova nere i källaren. De tar sina tupplurer (eller hur stavas det hehe) där nere för att då kan de ligga i olika rum, och på nätterna sover de på övervåningen tillsammans. Så nu sitter jag här och vet inte om jag ska försöka sova eller inte. Finns inte så mycket och göra, vill dricka något varmt men är inte riktigt sugen på något. Det är knappt att deras varmchoklad-påsar från starbucks lockar...då är det illa haha;) 

Hoppas ni mår bättre där hemma.

Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola

Det är nog alla nya baciller som du råkar ut för när du har så mycket nya människor (och framför allt barn) runt omkring dig... Det blir säkert bättre! Krya på dig :)

2013-02-21 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0