Rootbeer

Godkväll?

Idag provade jag min första rootbeer. Vet inte vad det är egentligen, någon slags läsk typ.
Jag skulle hämta den äldsta från hockey träningen och när jag kom fram ville han köra och köpa dricka för han var så törstig. Jag är ju så snäll så sa såklart ja :D När vi kom fram till drive thru'n sa han att han ville ha en rootbeer. Jag bara: "Ååh det vill jag med, jag har sett det på tv men vi har det inte i Sverige". Haha. De dricker ju det i one tree hill hela tiden så ville ju känna mig lika cool som Jamie och Chuck ;) Det var.... Gott! Fast smakade väldigt annorlunda, smakade tuggummi tyckte jag haha men det var inte äckligt. Fast jag dricker hellre pepsi Max om man säger så <3


Ge mig lite kärlek
Postat av: Linn

HAHAHA, Jamie och Chuck :D

2013-02-12 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0