På bättringsvägen

Har inte blivit sämre över dagen så det är skönt :) jobbade vara till klockan 6 idag så jag och Mathilde åkte till wendy's och åt lite. När man beställer vanlig meny här så är det såklart som en plusmeny hemma. Plus att när jag betalat min mat så ger kassatanten nig en extra pommes. De var lite skumma som jobbade där. Sen kom hon och frågade om det var gott och så sa hon att hon "it's from my heart" typ som att hon gav oss det med kärlek... creeeepyy!!!!

Efter det ville vi ha lite dessert, åt inte alla pommesen så att vi kunde köpa frozen yoghurt istället;) MUMS. Men nu har jag lärt mig min läxa. Nästa gång ska jag inte fylla hela bägaren. Och jag ska bara ta en smak... Annars blir det så sjukt mycket. Herrejesus. Kunde inte ens äta allt idag haha, då är det illa. Annars kan jag ju äta hur mycket som helst lixom så ni förstår vad jag menar.

Det var iallafall skönt för halsen:) så jag hoppas jag kan sova bättre inatt.
Om jag inte spricker istället.


Ge mig lite kärlek
Postat av: Linn

Mm, såg mumsigt ut :D

2013-02-22 @ 16:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0