Mjukis

Idag blir det nog ingen träning heller, tror det är bäst. Men imorse när jag vaknade så kunde jag åtminstone andas så jag håller nog på att bli bättre :)

Idag ska jag nog inte göra något speciellt alls. Men ikväll ska vi till en restaurang för att fira D som fyllde år igår. Han har egentligen varit 9 år innan haha men har sagt 10 för det var lättare att komma ihåg. Så nu är han 10 :D jag bakade en kladdkaka till honom. De försökte säga det på svenska men det gick inte så bra. Försökte även översätta det men blev inte så bra det heller. Sticky-cake, mushy-cake. De gillade den iallafall! Har bara smakat en pytte bit så får väl äta lite idag. Inte lika god som hemma för kakaon var såklart ljusare och inte alls lika "smakrik".

Måste klippa mina naglar idag också, anteckna det!


Ge mig lite kärlek
Postat av: Helene Jönsson

Jag vill också ha kladdkaka!!!!!!

Puss och kram!
Mammis

2013-02-26 @ 21:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0