Min lördag

Jag vet att det är söndag idag, oroa er inte. Men tänkte berätta om min lördag.

Jobbade tidigt istället för sent. Skypade lite med mamma och pappa och sånt trevligt.
När jag slutade hade jag dock ett problem. Ville jättegärna se beautiful creatures filmen på bio, men visste ingen som ville se den med mig. Tog beslutet att gå på bio ensam :D men sen hade jag problem att bestämma vilken tid jag skulle gå. Hemma i Sverige har man problem att hitta en bra film, ta sig in till biografen och hitta en film som går vid en bra tidpunkt. Här hade jag lite andra problem tex. Vilken biograf var närmst? Filmen gick typ 6 gånger under en dag så hade lite mer att välja på. Men tillslut tog jag mig dit och såg den. Och den var bra :D fast som alltid så var det vissa stora skillnader från boken.

Jag och Mathilde har börjat kolla om one tree hill, jag klagar inte :) fast måste erkänna att OC alltid kommer vara no1 vad som än händer! Men one tree hill är åtminstone på en andraplats så varför inte kolla om alltihop ännu en gång? Så det gjorde jag på kvällen.

Imorse vaknade jag av att jag inte kunde andas haha :( Min näsa är hemsk och jag hade gärna slagit av den just nu. Trodde ju att jag började bli bättre. Får se vad som händer imorgon med min sjuka själ.

Just nu är jag hungrig! Hoppas vi ska äta snart. Det är ju söndag = pizza movie night. Hade gärna sluppit pizza idag :(

Ska nog ta på mina mjukis kläder när jag slutat och kolla på någon film. På bilden har jag min nya mjukiskofta hihihihihihihihihihi :)


Ge mig lite kärlek
Postat av: alexandra larsson

du e så himla söt världens gulligaste syrra!!!!!!!! <3 jag saknar dig så mycket

2013-03-03 @ 00:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0