Måndelimåndag

Idag var det måndag. Helt okej dag. Avslutade med att åka till gymmet med en fransk au pair för lite zumba. Det var väl ganska kul ;) mamma du skulle varit så stolt, stod längst fram och allt :D
Var på gymmet imorse också haha, Jesus vad duktig jag är va :D

Igår så tog jag och Brooke som är en av deras barnvakter med bebisarna till Forever21 :) kul att shoppa på arbetstid måste jag säga.
Alla deras barnvakter är så snälla och trevliga haha. Både de lite äldre och de som är ungefär som mig :)

Börjar känna mig lite förkyld så hoppas verkligen inte att det känns sämre imorgon när jag vaknar -.- det är väl bebisarnas dreggel antagligen HAHAH. Flickbebisen gör det jääääättemycket haha, inte så kul egentligen, mest äckligt ;)

Nattinuffs <3


Ge mig lite kärlek
Postat av: Helene Jönsson

Snyggt jobbat Alex! Har du hittat några roliga träningskläder el gympa skor att shoppa ännu?

Pusselipuss

2013-02-05 @ 13:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0