Magical card

Har äntligen fått mitt bankkort. Det är så fint, det är mussepigg på :D :D :D man fick välja så då valde jag det finaste såklart :D

Ringde nyss för att aktivera kortet och HAHA det var bästa servicen kan jag lova. På den här banken aktiverar den korten lite annorlunda ;) Man måste såklart säga kortnummret osv. som på alla andra banker, men för att slutligen aktivera kortet så gjorde han något fantastiskt och magiskt. "Before we activate your card I'm gonna spread some pixiedust over it. Then it will be ready for you to use". Hahahahahhaha. Tänk att jobba så. Väldigt kul.
Så nu ska mitt magiska kort fungera;)

 


Ge mig lite kärlek
Postat av: miccaela

du ska nog inte lägga upp en bild på ditt kort, ngn kanske kan handla med det online när siffrorna syns där.

Svar: bra tänkt där ;)
alexandramemories.blogg.se

2013-02-25 @ 23:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0