Luxury shower

Mamma mia..... Åt nyss en cheescake från the cheescake factory. Hur ska jag klara detta år? Den var SÅ GOD. Jesus. Det var med cookie dough, har nog blivit besatt av cookie dough nu. Den var stor också, tillräckligt stor för att man inte skulle orka hela så att man kan äta lite till frukost imorgon :D så det var ju positivt, eller?

Idag skulle jag kolla på tvättrådet eller vad det heter på min handduk. Innan jag såg hur många grader det skulle vara så märkte jag att det stod CALVIN KLEIN. Tyckte väl att den var väldigt mjuk ;) fancy fancy

Har faktiskt ett problem här borta och det är att internetet inte fungerar på datorn här nere i min källare. Ja, jag bor i källaren men det är inte så farligt som det låter haha. Så kan alltså inte kolla på några nya serier innan jag ska sova :'( jag som brukar kolla serier 24/7 annars. Ska fråga om det går att fixa så jag inte blir deprimerad för det vore ju förfärligt :)



Ge mig lite kärlek
Postat av: Miccaela coolast i världen

hahahah det med handduken var jätte kul!
Du kan väll ställa datorn där uppe på dagen så du kan ladda upp serierna och sen när du tar ner den kan du titta ändå? :)

2013-02-03 @ 12:15:32
URL: http://miccaelas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0