Kamera på G

Beställde äntligen en kamera igårkväll. Fick ett sms imorse att jag kunde hämta upp den haha. Det gick väldigt snabbt ;) Hoppas jag klarar av att få ihop den och förtsår hur den fungerar.

Har hunnit gå till gymmet idag, provade på body works plus abs. Tycker det är såååååå mycket bättre att gå på klasser istället för att träna själv. Tror de har samma på torsdag så ska gå dit då med. Det var ungefär som skivstångs passet där hemma fast med lösa vikter istället. Jag visste ju inte om det skulle vara mycket folk eller inte men tänkte att jag får väl vara där 10-5 minuter innan iallafall för säkerhetsskull. När jag kom dit hade alla redan  tagit fram sina vikter och allt. Det var helt fullt, tror det fanns en bräda (man hade brädor också) kvar när vi började haha så nästa gång får jag nog gå dit lite tidigare så jag slipper stå längst bak där man inte kan se något. 

http://www.youtube.com/watch?v=iEBEK-etXrM
 
^Länken^.
Varje gång, och ja då menar jag typ varje gång som jag sätter mig i bilen så spelar dem den här låten på radion.  Vet inte om den har kommit till Sverige eller om den kommer göra det. Tycker den är ganska bra av någon anledning haha. Men man hör samma låtar HELA tiden, så det är ju typ som hemma då ;) 
 
Tänkte försöka se om jag kan titta på de svenska hollywood fruarna nu :D Har ju missat flera avsnitt så jag har verkligen något att se fram emot!!

Ge mig lite kärlek
Postat av: Miccaela coolast i världen

Den spelas i Norge iallafall, SKIT BRA LÅT!!!

2013-02-12 @ 00:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0