Jag har börjat duscha..

Hej där. Ni som känner mig vet ju att jag inte precis längtar efter en dusch, aldrig. Det är kallt när man inte är i själva duschen, det är blött, det tar tid när man istället kunnat kolla ett avsnitt av ett bra program... Men tyvärr är detta en sak i livet som man måste göra så jag har helt enkelt fått leva med dessa blöta timmar i mitt liv.

När jag kom till min värdfamilj så har min syn på detta dock ändrats rejält. Har jag nämnt att jag har världens bästa dusch? Nä, tänkte nästan det.

Bilderna nedan gör inte ens rättvisa. Jag sitter alltså uppe (ja uppe) i hörnet när bilden togs. Det är upphöjt i två trappor eller vad man ska säga som i en bastu nästan. Den är så stoooor och underbar och vattnet blir varmt direkt..... Skulle kunna stå där i timmar varje dag. Så jag har världens bästa dusch + Calvin Klein handdukar.. Kan det bli bättre på duschfronten?

Tänkte bara att ni kunde få veta det. Så när jag blir stor och ska bygga mitt hus, då ska jag ha en sådan dusch :) punkt.


Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola

Ja, det känns ju bra att du håller dig ren! :)

2013-02-18 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0