Inga brutna ben

Jag överlevde! Glömde såklart att ta bilder men det gör kanske inte så mycket. 
Var så nervös när jag först gick ut på isen. Sjukt så stel jag var HAHA sååå pinsamt. Gick typ fram i början, men som tur var så kunde Jatta (den finska au pairen) visa mig hur man gjorde. Efter några varv så gick det lite bättre. Jag klarade av att inte ramla vilket jag är väldigt glad för! Phuu
 
Nähä, nu ska jag snart jobba i 3 timmar. Helt ok lördag :)

Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola

Haha - fattadeinte att man kunde skriva kommentarer på bloggen...!? Det var mamma som visade mig - kan du förstå det? :P

Svar: Haha, ibland förvånar hon en :)
alexandramemories.blogg.se

2013-02-17 @ 19:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0