Happy valentines day!

Glad alla hjärtans dag på er alla. Här kör dem fullt ut med godis i special designade alla<3dag påsar i butikerna. De har verkligen fullt med grejer överallt!

I skolan ger alla bort kort till sina klasskompisar så igår fick jag hjälpa till att fixa korten osv. Min värdinnans är väldigt pedantisk och allt måste vara perfekt haha. Hon skrev alla korten för hand och klippte och fixade! Blev väldigt fina tycker jag :) lite synd att vi aldrig gör sånt i Sverige..
Korten på bilden är från den äldsta, han gillar rymden om man säger så ;)

Ooooch.... GRATTIS FRIDA :D


Ge mig lite kärlek
Postat av: Frida

Har varit borta och inte kunnat läsa din blogg på ett tag! Men du verkar ju ja det jätte bra :D tack Alex!!

2013-02-25 @ 13:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0