Fredagsmys typ

Idag har jag inte jobbat så mycket. FIck först ångest för att jag inte skulle ha något att göra men sen så var en av familjens barnvakter snäll och fixade så jag och en tjej som jobbar för en annan familj här i närheten kunde träffas. Så vi åkte till ett outside-mall som det kallas och shoppade lite. Var dock väldigt kallt så var inte där så länge :) Vi köpte glass på ett ställe, eller aa frozen yogurt för att vara exakt ;) Alltså.....de hade typ 10-12 olika smaker som man fick ta själv. Sen hade de massa olika grejer att ha som topping. Förstår ni min beslutsångest? :(  Brukar ju ha svårt för att bestämma mig i vanliga fall.. Hur tror ni då att det var nu? 
Bilden i förra inlägget blev iallafall mitt resultat. Vet att det inte ser så jättegott ut eftersom jag tagit så många olika saker, men MUMS säger jag bara!! 


Har även hunnit träna lite på gymmet och skypa med Miccypiccy:) Det var kul. 

Pojkarna har blivit grymma med sina jojjos nu ;) Väldigt kul att de blev så glada över dem!
Idag träffade jag deras näst yngsta barnvakt för första gången och hon verkar väldigt trevlig. Vi pratade lite allmänt och så frågade hon hur länge jag skulle vara här och jag svarade ett år. Då säger 10åringen som i vanliga fall fortfarande är lite blyg inför mig "I want you to stay more than one year...". Vet inte om barnen vet att jag "bara" ska vara här i ett år, men det var så himla gulligt när han sa det. Lär känna dem mer och mer varje dag, så det är ju skönt att veta att de inte hatar mig :)

Tänkte först att jag skulle äta min Ben&Jerry's som jag köpte igår, men känns liiiite dumt när jag åt frozen yogurt innan. Ska kanske spara den till imorgon istället :/ Vilka problem jag har va? Mer glass eller inte mer glass, det är frågan.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0