Detta är en rubrik :)

Goddag!!

Känner mig sååå duktig som tränat varje dag nu:) idag tänkte jag och Mathilde prova på pilates. Vi kom lite sent så det var helt fullt. Istället provade vi ett annat boxingpass än det vi gjorde igår (kickboxing). Det var riktigt jobbigt så vi gick därifrån lite svettigare än vi tänkt oss haha. Fast det är väl positivt antar jag.

Började inte jobba förrän klockan 3 idag så jag åkte till starbucks och träffade Victoria (tjejen som en av barnvakterna kände). Drack lite cappuchino och sen åkte vi vidare till McDonalds hihi. På båda ställena frågade de vart jag kom ifrån. Är det så uppenbart att jag inte är amerikansk? :( visst jag kanske rotar liite väl mycket i min plånbok för att hitta rätt mynt, men ändå, jag vill ju låtsas vara en cool amerikanare höhö.

Nähä, har ni en trevlig lässtund eller? Ska försöka hitta på något bus snart så ni kan få läsa något kul :)




Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0