Bra minne?

Hejhej! Tänkte precis att jag kunde skriva lite om CAD jag gjorde igår (fredag) under min lediga dag.. Men när jag tänker vad jag ska skriva så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde :S

Vet att på kvällen så åt jag på taco bell för första gången och det var väldigt gott, sen åkte vi vidare för lite kvällsshopping så jag köpte mjukiskläder hihi. Precis som dagen före så sparade vi lite utrymme i magen så att vi kunde åka och köpa frozen yoghurt :) provade ett nytt ställe som inte var riktigt lika gott, så nu vet vi det.

Men som sagt.... Vad gjorde jag på förmiddagen.....????? Herrejesus jag har ingen aning.. Vänta lite....
Hmmm

Vänta jag tänker.....



Asså whaaat.....

Tyvärr men jag kan inte minnas vad jag gjorde:( vet ju att ni så gärna ville veta det. Antagligen satt jag väl vid datorn eller något.... Får försöka bättra på mitt minne..
Jag vet iallafall att den där "is-stormen" som ett av barnen hade pratat om var typ en hagelstorm som kom under torsdagskvällen/natten, så sen såg det ut som att det snöat och det var väldigt halt. Detta gjorde så att pojkarna fick 2 timmars ledighet från skolan (börjar 2h senare). Det är nog väldigt amerikanskt skulle jag säga. Fattar verkligen inte meningen. Visst i vissa fall kanske väglaget osv blir bättre efter 2h om det blir varmare, men om snöandet/haglandet/kylan fortfarande pågår så är det väl lika illa under hela dagen haha.

Nu måste jag sova, så imorgon får jag berätta om denna dagen för det orkar jag helt enkelt inte göra nu

Hejsvej potatisgrej :)


Ge mig lite kärlek
Postat av: Ebba

Hahhaa, ditt minne hade redan blivit lite sämre här alltså ;)

2014-03-11 @ 11:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0