Blöö

Känns lite sämre idag :( förkyld och börjar bli sådär tungt i huvudet. Stackars mig.

Men jag orkar inte bara ligga hemma hela dagen (fast ska ju jobba sen) så jag träffade Mathilde (franska au pairen) och Jatta (finska au pairen). Köpte kakor och drack varm choklad så det kändes bra trots min förkylning hehe. Skönt att veta att det finns fler som gillar att äta kakor och glass :D bra intresse tycker jag.

Nu tänkte jag vila en timme innan jag ska börja jobba. Har gosat ner mig i en filt och kollar dr Phil. Trevligt trevligt.
Kanske ska försöka äta lite chili som de kallar det. Är typ en soppa med köttfärs och bönor, och chili antar jag haha. Åt det igår och det var väldigt gott faktiskt. Vet inte varför de kallar det för chili. Det är ju en soppa och inte en chilifrukt man äter haha.

Hoppas ni mår bättre där hemma


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0