Sleepy

Fy farao vilken morgon. Bara för att mina värdföräldrar skulle på fest igårkväll så blev jag tvungen att ta pojkarna till deras hockeymatcher idag.
1. Fick gå upp klockan 5.30.
2. Det har snöat över natten och snöade fortfarande när vi körde.
3. Det var kallt där inne såklart.
4. Inget wi-fi.

Blööööööööö
Är sååå trött. Får kanske bli en tupplur för mig nu. Kanske ska försöka ta igen julkalendern? Är ledig ikväll också!

I förrgår kom en tant hit och pyntade huset. För det har dem inte tid med själva hahahah. Seriöst. 
Det blev iallafall jättefint tycker jag :D speciellt granen! 

Hade också viljat ha det som mitt jobb.


Ge mig lite kärlek
Postat av: Ola

En affärsidé kanske??? PGP - Personlig Gran Pyntare

Svar: Bra ide där pappsen !! :D
alexandramemories.blogg.se

2013-12-15 @ 11:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0