Roligaste hittills

Idag satt Elfie på pottan.

HAHA

Idag jobbar jag inte så mycket. Väldigt skönt:) och imorgon är jag faktiskt ledig! Brooke har nämligen jullov och jobbar därför extra, skönt för mig.
Min lediga dag kommer börja bättre än någonsin! FÖR VI SKA BAKA LUSSEKATTER :D assååååååå! Är så taggad på detta så ni anar inte ;) fy farao!

På tal om farao, eller inte haha...så har min värdfamilj nu hittat en ny au pair. Hon är från Tyskland, är 21, älskar tydligen naturen och är jehovas vittne.. Ganska olik mig skulle jag gissa. Detta kommer bli intressant!

Det känns faktiskt konstigt när man vet att någon kommer för att "ersätta" en själv. Men ska bli kul att se hur hon hanterar saker och vad hon tycker om livet här ;)

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0