Mina strumpor är skitsmutsiga verkligen!

Nu kommer snart Amanda och Helen hit för lite film,chips,dipp,choklad,sovaöver myspysdyslys :) ska bli väldigt mysigt som sagt.

Min jobbdag har varit.. Vet inte vad jag tycker. Jag jobbade, jobba är inte så kul. Men min dag har ju varit helt okej så det blir svårt att säga lixom.

Det har spöregnat heeeeela dagen verkligen:( vad hände med julkänslan där? Poff borta.

Tyvärr brukar jag aldrig bädda min säng till 100%. Men seriöst, vem orkar lägga upp alla dessa kuddar varje morgon? Nä justdet, ingen :) så varje gång städtanterna är här och bytat mina lakan (japp det slipper jag göra själv hihi) så slänger jag ner dem där direkt.


Men detta är väldigt positivt nu under juletider :D för då kan man gömma klappar där under mohahaha :D

Hejdå! 



Ge mig lite kärlek
Postat av: Sofia

Du är väll alldeles för rolig Alex!

Svar: Haha vad trevligt att du tycker det Sofia!
alexandramemories.blogg.se

2013-12-23 @ 01:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0