L U S S E K A T T E R I N M Y H E A R T

Idag for jag upp som en raket ur sängen! Eller okej, kanske inte riktigt så pigg. Men vi skulle nämligen baka lussekatter :D som jag längtat! Ojojoj alltså!!!!

Träffades hemma hos Amanda där vi började baka, Helen var också där!
Mjöl är kul.

Vi gjorde även pannkakor till frukost som vi kunde äta medans degen jäste.

Kan ni tänka er att Helen aldrig smakat degen? Där har du missat något Helen!!!! Jesus (oj så får man kanske inte säga....LOL.) vad gott det var!!

Blev en underbar julfika för oss :D Amanda hade bakat pepparkakor med sina värdbarn och så hade vi glögg från IKEA. Kan inte sluta tänka på att jag nu har dessa godingar i frysen där uppe..längtar tills jag kan sätta tänderna i en imorgon. Japp, jag är officiellt galen.

Blev en väldigt bra morgon och en bra dag helt enkelt! Jag var ledig hela dagen faktiskt! Riktigt skönt.
Efter att ha skypat med kära Julia i någon timme så begav jag mig ut för att fixa mina sista julklappar! Tror jag har allt klart nu faktiskt. Så otroligt skönt!!!!! Det är inte lätt ska ni veta när de har 5 barn och mina värdföräldrar redan har typ ALLT eller kan köpa det själva haha. Svårt att komma på saker som de faktiskt kan uppskatta.

Denna bra dagen får avslutas med paradise hotel :D puss på er mina små rumpnissar!!!

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0