Julmums

Idag är det fredag. Trallala

Tråkigt nog så har temperaturen stigit så all snön har smält bort:( och så regnade det hela dagen idag. Blööö faktiskt!

Var en ganska vanlig torsdag igår. Gick till gymmet osv.
Provade cakepops på starbucks för första gången :O (förvånande)
En liten "pop" :D

Den var så god! Brownie peppermint! Synd att de är så små hehe ;) mitt öga söker sig oftast till större godsaker när man ska fika, tyvärr.

Nu ska jag strax hem till Amanda. Dock "jobbar" hon fortfarande, fast hennes barn (då menar jag såklart värdbarn, blir att man kallar dem för sina barn konstigt nog) har gått och lagt sig. Ska äntligen kolla på HANGOVER 3!!!!! :D wohoooo. Ofta jag inte har sett den än... Inte riktigt klokt. 
Såhär nyduschad och taggad (plus ful) är jag.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0