JT

Igår var jag och Helen på Justin Timberlake. Alltså. Så GRYM han är!!!!! :D tyckte ljudet var bättre än när jag och Sofia var på bieber konserten också, så det var ju gött! 
En liten dansande plupp. Nä men han såg ju riktigt söt ut när han hoppade runt :D
När showen var slut såg jag ett sms från min värdmamma som också var där: "this concert sucks, what do you think?". Hahahha. Hon var på Pink concert för två veckor sedan och då hade de stått framme vid scenen typ. Så antar att det var för att de inte hade lika bra platser ;) men de var ju fortfarande nere på golvet... Men tror inte hon hört så många av låtarna heller antagligen. Lite "bortskämd" kanske. 

Nog om detta. I tisdags firade vi äntligen min födelsedag. Först tog mina värdföräldrar med mig ut för sushi till lunch. Såååå gott!
Sen på kvällen skulle vi alla äta middag tsm. Blev såklart stressigt och inte som planerat ;) men jag och barnen åt iallafall men föräldrarna ville hellre vänta..såklart haha. Det var ändå första, ja på riktigt, första gången vi satt ner tillsammans för middag. Om man bortser från när vi varit på restaurang (fast då sitter ju barnen med sina Ipod's ändå). Vi åt steak och jag fick t.o.m några presenter hihi.

Choklad
En mini parfym
Ett armband
Ett ljus (perfekt, behöver ett nytt)
Fick även ett presentkort på bio
Blev väldigt glad :D även om det inte blev exakt som planerat så tog de sig ändå "tid" att fira mig lite :)

De sjöng och gav mig tårta! Dock är alla tårtor här så tråkiga. Det är alltid vanlig sockerkaka med glasyr på....... Visst det är väl ok gott.. Fast nä. Fin var den ju ändå!




Ge mig lite kärlek
Postat av: sofia

åhh vilken bra vecka. Fin tårtan var också :) och dem där godisarna ser så goda ut, älskar pecannötter. Ta med sig till NYC Kanske?????

Svar: Hmmm jaa om det finns några kvar :D
alexandramemories.blogg.se

2013-12-13 @ 04:04:12
URL: http://sofiapappas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0