Ingen Bingolott för mig inte

Det suger lite att inte vara hemma idag och klä julgranen, äta pizza och spela Bingolotto. Men åt en lussekatt nyss så då kändes det lite bättre.
 
Igår skulle jag, Amanda och Helen ha julmys var det tänkt och slå in våra paket och göra lite julgodis. Men det blev inte riktigt så. Vi åkte till IHOP för en dunderfrukost och sedan tillbaka till mig så att vi iallafall kunde slå in våra paket. Fina blev dem:) Efter det bestämde jag och Helen oss för att se hobbit filmen! Amanda ville inte se den så det blev bara jag och Helen. Tyckte den var riktigt bra faktiskt. Antagligen för att jag gillar fantasy filmer så mycket hehe. Tyckte dock den var lite lång på ett sätt och utdragen typ. 
 
Sitter här nu och tänker på att det är julafton imorgon. Så galet. Känns väldigt tråkigt att inte vara hemma. Men samtidigt kan jag inte säga att jag har "hemlängtan" på det sättet. Det var nästan värre i början av december skulle jag säga, bara för att allt julpynt osv. sattes upp då. Nu känns det ändå helt okej.
Här kommer vi ju inte fira förrän på onsdag så det blir också lite konstigt ju. Imorgon vet jag att vi ska till indianapolis state museum för att hälsa på tomten :) Sen på juldagen har jag hört att de brukar gå runt i pyjamas hela dagen haha. Ser fram emot maten iallafall. Tror jag ska göra potatisgratäng till oss :D Måste bjuda på glögg och lussekatter (fast jag egentligen INTE vill dela med mig......) också så att de får smaka detta. 
Ikväll ska vi tydligen till Zoo't där de har gjort det jul-mysigt. Det ska bli väldigt kul tycker jag! Vi brukar ju inte göra så mycket med hela familjen här. Så det känns positivt nu under julen att de måste umgås haha. Konstigt det låter, men så är det lite.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0