Igår var det fredag = TGIF

Blir ni jätteförvånade om jag berättar att jag åt på TGIF igår? Mums!
Jag fick vara ledig hela dagen faktiskt. Så det började med att jag och Amanda gick till gymmet. Är såååå stolt över mig själv och tycker vi är så duktiga som håller igång så bra :D därefter blev det walmart för lite smågrejer och sen åt vi spontant på panera bread. Testade en ny sallad som var SÅ god. Anledningen var att : DET VAR ROSTAD LÖK I DEN ALLTSÅ SÅÅÅÅ GOTT VERKLIGEN! Jag hade inte ätit rostad lök på 11 månader. Hade verkligen glömt bort att det fanns. Jag som älskar rostad lök. Det enda jag kunde tänka i mitt huvud var hur gott det var och att det var som ett kärt återseende. Blev lite galen där tror jag. :)

Sen segade vi ganska länge och började faktiskt kolla på the walking dead, en zombie serie. Äcklig, men spännande. Vi tog en paus för att ta en promenad. Kändes helt seriöst som vår igår, fast lite kallare kanske hehe. Men himlen var helt blå som den inte varit på länge och det var bara så skönt :) då blev jag lycklig.

När jag åkte hem så hade alla mammas och miccas paket kommit (har beställt kläder till dem). 
Mitt rum är galet stökigt just nu...

Blev en bikini till mig själv som jag ÄLSKAR!
Somrig, bra till Hawaii kanske? ;)

Senare på kvällen åkte jag för att möta upp Helen. Oj vad vi fyndade inne på body shop. Gud alltså. De sålde ut vissa body butter för 5$!!!!!!!!!!?? De brukar kosta 20$, och bara det är ju billigare än hemma.. Så kunde inte hålla mig utan köpte 3 stycken heheh.
Och nej mamma, tyvärr, jag kommer nog inte åka tillbaka dit på ett tag. Så om du sitter där hemma och blir galen så kan jag endast erbjuda dig att få en av de jag redan köpt ;)

Hade en väldigt bra dag som jag och Helen avslutade på kära TGIF. Y U M M 

Ge mig lite kärlek
Postat av: Helene Jönsson

Ha, ha,ha! Är du tankeläsare Alex??!!

Puss o Kram

Svar: Japp det är jag :D
alexandramemories.blogg.se

2013-12-28 @ 22:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0