Hurra hurra hurra

Jahopp då var man 20 år gammal. Inte så pjåkigt. Fast känner väl inte att jag bryr mig så mycket, speciellt inte när jag är här. 
 
Är väldigt glad att jag ska äta på cheesecake factory ikväll med mina vänner :D goooooott ska det bli!
Fast jag saknar mina sötisar där hemma, men vi får ha kul när jag kommer hem istället. <3
Blev också lycklig att jag kunde passa in ett samtal med mammi, pappi och kära micci. Hade hellre vaknat upp till era stämmor än min väckarklocka som skriker att jag måste väcka pojkarna för skolan...
 
Inatt var det dessutom St Nicholaus dag eller vad det nu kallas som då innebär att alla barnen får någon liten present av honom. Vilken kväll jag fick utstå haha. Mina värdföräldrar var borta (igen...) och jag var ensam igår med pojkarna. Under dagen fick jag ett sms av min värdmamma att jag skulle behöva smyga ner med presenterna och lägga i barnens skor som de satt ut vid sitt "fireplace". Jaha tänkte jag, inte så farligt väl. Men JO! Först hör jag 15minuter efter att barnen lagt sig att de försöker smyga ner. Då hittar jag dem med filtar och kuddar... De tänkte alltså sova på golvet. De blev sura när jag tvingade dem att gå upp kan jag ju säga. Men kvällen var långt ifrån över. Såklart gjorde de fler försök, försökte gömma sig osv. När klockan var halv 12 så hade det varit tyst ett tag, så jag hoppades att de faktiskt somnat i sina sängar. Men såklart kan jag då inte hitta presenterna som min värdmamma gömt undan haha. Orkade inte alltså. Blev sååååå irriterad ;) men jag hittade dem tillslut så allt löste sig. 
Det snöade över natten också :) mysigt och lägligt känner jag!
 
Nu ska jag gå och förbereda mig inför ikväll. Pusssspuss

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0