God jul älskade

God jul!
Hoppas ni hade en riktigt bra julafton igår <3
Min julafton började med att gå till gymmet haha. Sen åkte jag med min värdfamilj till indianapolis state museum för att fota barnen med tomten. Därefter skulle de se polatexpressen filmen på bio. Det brukar de tydligen göra varje år. Men kan man gå på bio när man är 2år? Svar nej. Så jag fick köra hem med pluttarna istället. Inte så kul kanske. Fick faktiskt lite hemlängtan på kvällen. Kändes bara allmänt tråkigt att vara här och inte kunna njuta av julafton på samma sätt typ. Men fick ju Skypa med min familj så det kändes bättre. 
Igår satt vi ALLA, inklusive bebisarna, och åt middag tillsammans för första gången. Det var ju trevligt iallafall:) och även för första gången så bjöd min värdfamilj mig på alkohol. Det trodde jag faktiskt aldrig skulle hända haha. Fick mousserande vin till middagen. Väldigt gott! 

Imorse åt vi även frukost tillsammans:) elf-ears haha. Var typ bröd som de friterat och så tog de på massa smör, socker och kanel... Väldigt gott, fast kanske inte till frukost enligt mig;)

Här är T's pakethög. Alltså för 1 barn.., kan ju säga att hela rummet var fullt med paket.
Jag har faktiskt bara öppnat 2 paket änsålänge. C=12år är väldigt rolig haha. Han öppnat alla paket skitsakta. Jag som tycker att jag kan vara seg haha. Sen vill han inte öppna alla på en gång för då tar julen slut snabbare enligt honom. Håller faktiskt med lite där. Så jag och C öppnar ett paket varje timme typ.
De blev väldigt nöjda med sina presenter :) T=6år fick bland annat en mini iPad..... Mhm

Nu när bebisarna vaknar från sin tuppis så tänkte jag bjuda alla på glögg och lussekatt. Ska bli intressant! Får berätta mer om dagen senare.
Puss på er

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0