COLTS

Idag var jag, Amanda och Helen på en riktig amerikansk fotbolls match! Det var riktigt kul faktiskt samtidigt som det var hemskt långtråkigt. En match håller på i minst 3 timmar, och vi förstår ju inte alla regler så det var lite krångligt. Men var väldigt kul att få uppleva detta och se att alla hade något klädesplagg (utom Helen när jag tänker efter HAHA) som var med lagets färger. Eftersom att det var hemma match också så heja alla på vårt lag typ. Bra stämning och galna fans :D fast att vi satt allra högst upp på läktaren så var platserna bra! Kulkul. 
Min vackra keps jag köpt för detta speciella tillfälle ;)

Blått, blått, blått + lite vitt = COLTS

Vi tog lite selfies under dessa 3 timmar. Vad ska man göra lixom?

Hade en kulig söndag! Glad tredje advent förresten eller vad man nu säger. Vet att det låter konstigt men bara en sådan sak som att veta att det är tredje advent, fast att jag aldrig brukar göra något speciellt då (förutom att äta en lussekatt<3) så ger det mig hemlängtan. Att få sitta där hemma med familjen med glögg framför brasan och ha levande ljus... Därför är det bra att hålla sig upptagen just nu!
Kändes även konstigt i fredags när det var lucia. Hoppas ni hade det mysigt med lussekissar :) tänk att det var ett år sedan jag var på dagiset och kollade på deras gulliga luciatåg. Så sjukt när man tänker på sånt, tiden går ganska snabbt ibland ändå.

Och, GRATTIS LINN igen :D fy vad avis jag blir att ni åkte till London. Hoppas ni hade en grym dag! <3
Så snygga var vi när i besökte Diagon alley :D


Grattis! Saknar dig!

Ge mig lite kärlek
Postat av: Linn

Ååh, TACK ALEX!! Miss you! <3

2013-12-16 @ 17:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0