20 år och 2 dagar.

Så gammal är jag nu:) 
Hade en jättebra kväll på cheesecake factory. Åt så god mat, dör av att äta nästan. Det är ju sååå gott haha. Kan man bli knäppare eller?
Åt någon kyckling med ost och någon sås på, potatismoset var också sååååå gott. YUM
Peppermint cheesecake <3

Fick ett presentkort på Victoria's secret. Tack så mycket<3
Fick även ett present kort på starbucks av Brooke. Kommer ju väl till användning haha!

När jag kom hem väntade en liten, jättebra överraskning i mitt rum. Min värdpappa hade bakat kakor till mig hihi. Då blev jag riktigt glad. De kan som sagt vara snälla när de vill och har tid ;)

Igår åt jag frukost på ett ställe med Helen och  Amanda. Senare jobbade jag under kvällen. Men trots detta så kom Amanda över och vi lagade middag. Potatisgratäng <3<3<3<3<3 med fläskkotlett. Ännu en mumsig måltid denna helg!

Lite mer siffror att hålla reda på.
3 dagar till Justin Timberlake.
7 dagar till Colts match.
17 dagar till Julafton (här då alltså).
Sen är det ju nyår och i februari har jag mina resor till San Fransisco och Hawaii. 
2 månader och 6 dagar tills jag kommer hem. Har jag sagt att jag kommer den 14e februari? NU VET NI!



Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0