1a advent

Galet va? Redan december alltså.

I fredagskväll så fick jag äntligen lite ledigt. Så åkte downtown för att kolla när de tände upp julbelysningen vid "monument circle".
Okej, det kanske inte är den fina julgranen i new York;) men fint var det faktiskt. Kom lite sent dock haha, fast det var ändå bra för då slapp vi trängas.

Igår var jag ledig. Var tänkt att vi skulle åka till shoppingcentret och kolla lite rea och sen bowla på kvällen. Men hela min förmiddag bestod av att kolla serier. Har ju börjat kolla på paradise hotel haha. Så dåligt egentligen, men såååå kul. Så kul att höra dem resonera alltså. Vissa är ju så tröga, och dem tar det verkligen på allvar.. Ojojoj:) men så kan det vara.  Tillslut bestämde jag mig iallafall för att åka till shoppingcentret ensam istället för jag orkade inte vänta hemma i min säng längre och kände mig så... Gelé-ig. Så jag skuttade iväg (körde). Fick sällskap av Rabea. Men jag köpte bara ett träningslinne. Kanske åker dit idag igen.
På kvällen blev det bowling :D riktigt kul faktiskt! Men jag är ju så dålig :( blir så arg. Kan hända att jag helt plötsligt får ner ganska många, och då får jag självförtroende och tänker alltid att "jo men jag är nog ganska bra ändå ;)" sen missar jag igen och bli sur... Detta är nog faktiskt den enda "sporten" där jag kan bli en dålig förlorare. Men nu ska vi inte prata om resultaten heheh, kul hade vi :) 
Lyckades visst få med en bowlinggrannen på bilden :) 
Det var fullt med folk. Så fick vänta 30 minuter, men det var det värt.

Nu sitter jag och lyssnar på julmusik. Så mysigt. Men blir lite arg för att jag inte har några tändstickor och kan inte hitta tänkaren heller... Så mina ljus står här och väntar på att få dofta gott.
Älskar när man kan börja lyssna på bra julmusik och gamla klassiker:) som tex. Sean banans - ett gott nytt jul :D vilken klassiker. 

Hoppas ni alla har en bra första advent <3



Ge mig lite kärlek
Postat av: sofia

kände att jag inte kommenterat på ett tag, så jag säger allt nu. tråkigt att du inte fick en roligare thanksgiving, jag är tacksam för din blogg och dig som vän! hihi <3

saknar diiiig

Svar: Sötis! Saknar dig som attan hihi
alexandramemories.blogg.se

2013-12-01 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0