Tänker inte komma på någon bra rubrik

Vad har jag gjort under helgen? Det kanske ni sitter där hemma och undrar.

I fredags jobbade jag, fast började inte förrän klockan 4 för att jag skulle jobba hela kvällen/natten sen. Så innan jobbet åkte jag för att träffa Justyna lite. Hann inte göra så mycket. Skulle åka till något speciellt café men det blev lite stressigt sen så vi struntade i det.

Lördagen jobbade jag fram till klockan 3. Det var dock helt okej så kändes inte så jobbigt. Efter jag slutat mötte jag upp Helen för att åka till indianapolis state fair. Det är som en stor marknad de har här en gång per år. Visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Men om jag ska beskriva det nu i efterhand.. Det var bara massa matstånd varav kanske 95% av allt var friterat:) kändes väääääldigt amerikanskt. Vi testade på "deep fried oreos". Alltså ett friterat kex. Väldigt intressant. Fast räcker att testa det 1 gång hehe.
Vi tänkte åka en vattenkarusell, typ som flumride eller hur den stavas hehe. Men, så lite läskigt och osäkert ut. Mamma har ju lärt mig att det inte är så bra att åka karuseller på tivoli haha. Hoppas du blir stolt nu:)
Senare under kvällen köpte vi lite mat, hallon och choklad och satte oss utomhus och åt. Det har varit väldigt fint väder under helgen.

Söndagen var jag ledig. Tog lite sovmorgon och mötte sedan upp Helen för att gå på bio. Vi såg despicable me 2, väldigt rolig. När den var slut smög vi in på en annan film också hihi. Busiga! Den hette we are the Millers. Sååå rolig var den! Bra beslut.
På kvällen träffade vi upp Jana för att säga Hejdå igen. Hon kom tillbaka igår från sin resemånad och idag flyger hon hem till Tyskland:( sorgligt!

Ska försöka njuta av det fina vädret!


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0