Snuva

Är inte det ett roligt ord? Snuva. Tycker det låter kul!
Känner mig lite små förkyld, men tror att det är något annat för både mamman och pappan i huset känner samma sak.

Om ni undrar varför det ibland blir jättejobbigt att läsa vissa inlägg för det inte är några mellanrum så är det för att av någon konstig anledning blir det så när man skriver från iPaden. Konstigt!

Igår var jag ledig och tog det lite lugnt. Åkte med Amanda och Christina, en dansk au pair, till tjmaxx och sen ett tag till shoppingcentret. Det enda jag köpte var glass hehehehe.
På kvällen var jag så duktig. Jag GICK till affären, tog typ 25 min dit och 25 min hem. Inte många amerikanare som skulle göra det i sitt liv kan jag ju säga. Men jag gick dit bara för att köpa rabarber :) sen bakade jag en rabarber paj. La i lite jordgubbar också. Mumsigt blev det!:) tror att alla gillade den förutom 6åringen.

Idag efter jag varit på gymmet så kom Amanda hit ett tag för att hjälpa mig äta upp pajen. Inte för att jag behövde någon hjälp med det, men man får ju bjuda med sig ibland;) jag hade helt seriöst kunnat äta halva pajen själv på en och samma gång. Detta är inte en sån där överdrift jag säger på skämt. Jag menar faktiskt allvar. I LOVE PIE

Resten av dagen flöt på ganska snabbt. 6åringen sprayade sitt hår blått av någon anledning. Kul att tvätta av det sen (ironi). Lillpojken tyckte det var kul att äta sand från sandlådan.. Det var väl vad som hände idag.
Nähä, nu ska jag kolla på hart Of dixie och nussa.


Ge mig lite kärlek
Postat av: Sofiaaa

det ser gott ut. Jag hade kunnat hjälpa dig äta upp den om jag var omkring.. heheh. saknar dig

2013-08-20 @ 13:56:21
Postat av: Ola

Oj vad god den ser ut!!! :)

2013-08-22 @ 19:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0