På G

Nu när jag ändå är på gång så tänkte jag att jag kunde fortsätta med ett av mina uppdrag, att beskriva barnen.
 
Idag tar vi........... T = 6åringen.
Jaha ni. Denne galne pojk. I början när jag kom hit hade jag verkligen problem med honom. Han har svårt för att lyssna, kan vara sjukt jobbig och framförallt så är han så avundsjuk på bebisarna för att de får så mycket uppmärksamhet. Detta tyckte jag var jättejobbigt i början och visste inte alls hur jag skulle hantera det. Men nu har han faktiskt blivit lite bättre. 
Något hände när jag följde med min värdfamilj till Gatlinburg. Jag började tycka att 6åringen var söt.... Blev väldigt förvånad själv kan jag lova! Men jo, när bebisarna inte var med och fick uppmärksamhet så var han som en helt annan person. En gullig person. Så efter det känns det som jag ser honom på ett annat sett. Antagligen detta också som fått mig att veta hur jag ska hantera honom.
 
Annars då. Han gillar dinosaurier. Jag har fått honom att bli intresserad av Harry Potter, YAY. Väldigt glad över detta. Det som står högst upp på hans önskelista just nu är en trollstav :)
Han gillar zombies. Ibland tycker jag att han är lite vääääl fixerad vid blod och sånna äckliga grejer. Hoppas att han inte växer upp och bli galen hehe. 
Han har en gosedjurshund som han är beroende av. Hunden heter Ruffie. Som jag skrivit några gånger är han otroligt påhittig när det kommer till namn. Hans fisk heter Fishy Fish, hans gosedjursbjörn heter Beary, hans söta andra gosedjurshund heter Cutie osv. Alltid lika påhittig.
Just nu är hans nya hobbie att fånga bin i plastburkar. Tror han har förstört och gjort hål i 3 burkar nu så att de ska kunna andas :) mycket viktigt.
Hur kunde jag glömma... Han är beroende av MJÖLK. Han kallar sig själv för "milkoholic", vilket jag håller med om att han är. 
 
Så att ja... Han är ganska söt ändå, när han inte är jobbig ;) För några dagar sedan kallade han mig big sis. Då blev jag faktiskt glad. 

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0