Kyckling

Står och steker. Inte i solen, jag steker kyckling. Vi ska äta det till kvällsmat ikväll. Är redan hungrig :(

Nu är det äntligen snart dags att åka till Orlando! Hoppas vi har fixat allt nu Sofia så vi inte glömt något hehe! Ska bli såååååå kul.
Men, innan en ledig helg är det jobb som gäller. Har haft lite konstiga tider denna veckan. Nu ska jag snart hämta upp 6åringen från ett kalas och sen köra honom till football träning. Antar att jag får ta med mig en bok att läsa medans jag väntar på att han ska bli klar.

Idag kan jag även skriva lite om D, 10 åringen...
Ja ni. Han är en mycket speciell pojke. Han är inte så snäll mot sina syskon och har väääldigt svårt för att lyssna. Den enda han lyssnar på och har respekt för (ibland) är sin pappa. Så det är ju synd.
Man märker att han egentligen är väldigt blyg. Han kan fortfarande vara blyg för mig ena stunden, och sen 5 minuter senare är han jätte högljudd och hoppat i soffan och vägrar lyssna, så han går från att vara blyg till världens kaxigaste unge. Kan vara sjukt jobbigt ska ni veta hehe.
Meeen han är ju snäll också. Ibland har han sina fina stunder när han säger gulliga saker.
Han gillar sport. Har jag berättat att han var med i "nationals" och sprang? Typ 1000m och sånt tror jag. Han är iallafall väldigt duktig på sina sporter och väldigt snabb antar jag.
Han gillar att äta glass i smyg och även andra grejer. Man märker att han gillar musik och att dansa men han vill inte visa det för mycket. Så synd tycker jag. Dagens samhälle.....
Han brukade spela väldigt mycket Minecraft. Nu har detta beroendet dock lagt sig när deras värld raderades av sig själv. Det var en jobbig tid för barnen kan jag ju säga haha.
Han gillar också Harry Potter lite :D har försökt få in detta mer och mer. Kanske ska köpa Bertie botts bönor till honom :) mums.


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0