Hungryyyyyy

Jag är hungrig asså!!! Imorse när jag vaknade var jag väldigt hes. Förkylningen har inte blivit mycket bättre. MEN, något som gjorde mig otroooooligt glad var att svenska Hollywood fruar har börjat igen! Seriöst, finns det något roligare? Hmm.. Okej new girl är också kul men hollywoodfruarna är ju så knasiga:) Kan också berätta att jag ÄNTLIGEN för TREDJE GÅNGEN har en ny laddare till min dator... Sa jag vara glad eller ledsen? Nä vem vet. För tillfället är jag glad över detta iallafall. Får väl se hur länge den håller den här gången. Detta betyder iallafall att jag kan lägga in alla bilder från semestern och förhoppningsvis lägga upp några för er skull. Tar väl några dagar tills jag tar tag i det så att det händer, men snart så. Nu har jag varit i USA i 7 månader och 1 dag. Inte så illa va? Känns som att tiden kommer gå mycket snabbare nu när mer än hälften redan har gått. Gäller att göra roliga grejer nu då. Ser verkligen fram emot Orlando nästa vecka. Idag har jag och bebisarna lekt i sandlådan som de nyss fyllt med ny sand. Innan växte det ogräs i den.. Innan jobbet drack jag varm choklad för att få bort slemmet i halsen (kul va?) och så pratade jag med Linn som jag inte pratat med på väääldigt länge så det var kul:)

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0