HOGWARTS YEAH

Hur har jag kunnat glömma detta?

Jag och Sofia har ju äntligen bokat att vi ska åka till ORLANDO :D där ska vi gå till magic world Of Harry Potter och även spendera en av dagarna på disney world! Vi kommer bara vara där över en helg så vi får använda tiden väl. Vi åker sista veckan i augusti, vilket bara är 2 veckor från nu!!!!!! Gal1.

Ska bli så otroooooligt kul! Plus att jag redan längtar efter dig Sofia! Vi kommer ha så kul. Gå runt med andra Harry Potter galningar, åka karuseller, äta god mat ;) wohoo


Ge mig lite kärlek
Postat av: Sofia Potter

(copycat) MEN HEEEEEELLL YEAH! Fyfan vad vi ska ha det bra! och jag längtar efter dig med ! <3

Svar: Heheh förlåt då;)
alexandramemories.blogg.se

2013-08-17 @ 00:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0