Griseknoen

Hola

Igår följde jag med Victoria till statens state fair. Hon ville så gärna dit så tänkte att jag kan väl gå dit igen då haha. Vann en liten ful gris på ett ställe där man skulle rulla ett bowling klot typ, orkar inte förklara hehe. Men ja, jag vann en ful en. Kallar honom för griseknoen. Han är rosa och har fula sneda ögon:)

Igår hade jag även möte med min värdfamilj och min LCC. Så sjukt, orkar inte bry mig haha, men någon/alla hade glömt säga till mig att i skulle ha mötet. Så här sitter jag hemma och pratar med den andra barnvakten som frågar vad för möte det var vi skulle ha klockan 1. Tog ett tag tills jag fattade att jag inkluderades i detta möte. Men det gick bra. Får se vad som händer nu, hoppas att det kan bli bättre.


Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0