FIIIIN

Hallå svenskar! How are you?

Var precis med Amanda på hamilton town center, ett utomhus mall. Köpte en såååå fin tröja. Eller vet inte vad man ska kalla det? Mamma vad skulle du säga att det är? För det är ju igen blus, väl?
Iallafall. Blev typ kär i den. Har inte känt såhär för ett klädesplagg på vääääldigt länge. Så då struntade den snåla Alexandra i priset och köpte den <3

Har jobbat tidigt idag så det var därför jag kunde göra något under kvällen. Väldigt skönt och trevligt.

Igår förändrades mitt au pair liv lite grann... Det är nämligen så att Sofia har lämnat oss :'( alltså hon har bytat familj. Hon ska nu bo utanför Philadelphia. Kommer sakna dig såååååå mycket!!! Men vi ses nog snart, vi har ju våra planer plus att jag mer än gärna vill se Philadelphia hehe.
Hur ska det nu gå med joggandet? Nu blir det väl som vanligt igen.. Att nästa gång jag joggar blir om ca 3 år.. (Fast nä så får det ändå inte bli) vi som skulle klara 1 mil tillsammans :(
Tror att snapchat kommer göra att allt känns lite bättre;) tror inte du det?
Men ja, jag har för övrigt skaffat snapchat! Väldigt rolig App måste jag säga :) vet inte varför jag inte haft den innan.

Nu ska jag kolla twisted. Herrå


Ge mig lite kärlek
Postat av: Sofia

Men ååååhhh, varför har jag aldrig hört/vart i hamilton town center. Jag vill med hitta en sån fin topp! (du ser assnygg ut i den!!)

kommer sakna dig med alex, jag känner ingen större motivation just nu för att jogga jag heller.. Haha!

2013-08-02 @ 17:02:22
URL: http://sofiapappas.blogg.se
Postat av: sofia

jag har visst vart där, det är väll där de har en stor IMAX eller?

2013-08-02 @ 17:19:12
Postat av: sofia

näääää, skickades inte min första kommentar.. HAhaha, så fult. Skrev bara att jag aldrig hade vart i hamilton town center och sen att det var en riktigt snygg tröja!

OCH att jag kommer saknar dig riktigt mycket jag med och att jag längtar till hoggyhoggy hogwarts!

2013-08-02 @ 17:20:39
Postat av: Helene Jönsson

Det är en ursnygg TRÖJA!!!!

Pusselipuss

2013-08-03 @ 18:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0