Expelliarmus

Eller hur det nu stavas. Är man nörd så är man.
Är fullt redo typ. Har packat det mesta och klagar inte för att jag behöver jobba imorgon bitti. Bebisarna är ju rätt söta ändå. Idag lekte jag med lilltjejen. Har lärt henne kasta boll. Alltså vi kastar bollen till varandra, väldigt stolt att hon förstår att hon ska kasta tillbaka den till mig hihi. 
 
Idag var jag väldigt duktig och gjorde ett "matte test" till 12 åringen. Ska jag vara ärlig? Det var kul. Jag tyckte det var KUL. Kan sakna matte ibland alltså och då menar jag INTE matte B och C (dö) utan vanlig matte, som jag förstår och är bra på;) hann aldrig rätta testet dock, hoppas det går bra för honom imorgon på riktiga testet i skolan.
 
C=12åringen är en väldigt smart kille. Jag vågar inte prata med honom om allt för svåra grejer. Då är han så överlägsen. Jag kan ju ingenting om allmänbildning alltså, pinsamt:( borde plugga på det. Men iaf. Han älskar rymden, i hans rum är taket målat som rymden. Så himla fint tycker jag. Han gillar att bygga grejer, tex. Små raketer eller pappersflygplan. För ja han älskar flygplan också. 
Jag kommer ihåg i början när jag kom hit. Då visade jag honom mitt hus i Sverige på Google earth och han tyckte det var jättecoolt. Sen undrade han om jag kunde söka på pearl harbor och någon flygplansbas eller vad det var Haha. Där satt jag och kände mig trög jämfört med en 12åring;)
Han gillar även att läsa (såklart). Tyvärr inte Harry Potter. Han gillar bara saker som händer på riktigt. Dvs. SCIENCE. 
Precis som de andra barnen älskar han sport och är såklart duktig på allt. Djuren och naturen...Också intressant såklart! Blir ni förvånade när jag berättar att han är med i scouterna lite då och då? Johodå.
Men ibland kan han vara en lurifax. Han vet att 10åringen oftast råkar illa ut så ibland skyller han ifrån sig fast man märker att han ljuger. Sneaky....
Hans favoritmat är pizza. Med korv på..... :S
Japp. Det var allt för idag.
hejsvejs

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0