Är en gorilla en stor apa? Jag vet inte.

Jag vet jag vet. Jag har gjort det igen hehe. Förlåt om jag inte orkar skriva lika ofta.

Helgen var helt okej. Var ledig under lördagen och gick faktiskt på en konsert. Det blev lite spontant att vi köpte biljetter på torsdagen till maroon 5 och Kelly clarcson. Riktigt bra var dem iallafall:) det var utomhus och som tur var hade vi fint väder. Fast efter solen gått ner så blev det lite kyligt.

Under söndagen mådde jag inte så bra av olika anledningar. Men iallafall så var jag typ illamående och fick ont i magen lite då och då och kände att jag verkligen, verkligen inte ville jobba. Som tur var så var mina värdföräldrar hemma för en gångs skulle hehe, så jag kunde få ta ledigt och vila upp mig.

Just nu känner jag mig så himla rastlös. Har inget att göra:( gick upp tidigt för att gå till gymmet.. Men nu då? Vad ska jag göra nu? Det är frågan.


Ge mig lite kärlek
Postat av: hemliiiiiiz men nån du gillar som gillar dig

I'm at a payphone trying to call ... (vem?) minns inte texten. hoppas du hade moves like jagger och att du gillar mina snaps!!! skicka flera till mig jag kan inte sova! hihi Puss bästi <3

Svar: Gillar dina snaps såklart!
alexandramemories.blogg.se

2013-08-07 @ 00:55:35
Postat av: Anonym

hallå blogga för mig då??!??!?!?!!! MVH En äldre dam

2013-08-08 @ 21:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0