Äntligen lite bilder.

Idag har jag varit ledig. Vi hade vårt au pair möte, blev picknick i en park den här gången. Tyckte iallafall det var bättre än att åka till en brandstation:) Tänker försöka lägga in lite bilder då och då från semestern! Ikväll/idag orkar jag bara lägga upp några stycken. Det får bli bilder på mig och Miccy hehehehehe.
 WESTSIDE
 
 
Fashion! Nä men vi lekte lite coola osv.
 
 
Jag också. Hihihihi
 
 
Lassie, vilken hjälte.
 
 

Jusdet, vi stötte på Rebecca & Fiona när vi gick längst walk of fame. Kuligt.

 

Jag blev uppäten av en haj. Lyckades dock återuppstå, men hur det gick till är en lång historia :)

 
 
Ehm, ja. Detta är min syster. Och någon astronaut, typ.

Ge mig lite kärlek
Postat av: Micciz

nä bara fula bilder :(

2013-08-26 @ 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0