Sushi bushi

Nu ska jag ge er en liten vecko-uppdatering.
Har haft en ganska bra jobbvecka faktiskt. Lillan har blivit så himla gosig som sagt. Kramas och pussas hela tiden, sötis <3 gillar mitt jobb. Så himla skönt att känna det!

Har varit på gymmet också såklart och typ varit ute och gått ganska mycket. 
I torsdags var jag på en promoter club för första gången. Tänk vad gött ändå. Gratis inträde och dricka hehehehe. Men vi stannade inte så sent. Gick mest dit för att komma ut lite och att den kvällen bjöd dem på mat och vin;) dock blev det ju såklart fel, så jag och två av de andra tjejerna vid vårt bord fick ingen mat. Men det gjorde inte så mycket. Var en trevlig kväll iaf!

Fredagen var jag med Lovisa igen och gick runt lite i kensington. Köpte träningskläder😁 vill verkligen jogga.. Varför ska det vara så otroligt tråkigt.
Det var min värdmammas födelsedag också. Gav henne en presentförpackning med några olika tvålar och så köpte jag lite chokla', då blev hon jättegla'. Var snäll och var barnvakt också sen på kvällen så de kunde gå ut och ta en drink. Men var riktigt mysigt faktiskt så klagade inte. Ville ändå bara vara hemma och chilla. Så först gosade jag med barnen och kollade på despicable me 2 HAHA. Så himla rolig. Sen när dem somnat så kollade jag på the interview och åt Bj. Den var också riktigt rolig faktiskt!

På lördagen blev det lite shopping och sen födelsedags middag på kvällen. Det var två tjejer som fyllt/fyller år så vi var och käkade på den italienska restaurangen igen. YUMMY. Hade väldigt trevligt och drog ut efter det också. Men det var mindre trevligt när jag skulle hem och bussarna aldrig kom och jag fick vänta hit och dit och kallt var det, men inte mörkt iaf, för när jag väl var hemma så var klockan 6.45.. Så när jag bytte buss vid Oxford circus så skulle folk typ till jobbet haha. Men jag kom hem. Fixade en bagel innan jag däckade i sängen. Var rädd att värdfamiljen skulle vara vaken redan och typ leka nere i köket när jag kom, men som tur var hade dem visst tagit sovmorgon;) 
Så idag har jag varit en otroligt seg människa. Men det gör mig inte ett skit. Har ätit sushi buffé igen iaf. Det var ju gott.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0