En onsdag

Tjenatjena
Idag var det onsdag! Det firar vi med ett blogginlägg tycker jag:)

Helgen i Oslo var väldigt kul och mysig. Väldigt skönt att bara träffa kära miccisen och mammisen. Lövar er <3 
Det blev shopping, matlagning, fika time, lite tjafs (såklart) och massa mys hihi. Synd att tiden gick så fort..
Här får ni en ganska så icke vacker bild på oss, konstiga som vi är❤️
Och här är BÄSTA fyndet som gjorts i Oslo aka dyra staden:
Äntligen ny plånbok😍

I söndags började jag känna mig förkyld, vilket jag blev också. Så flygturen hem var inte särskilt nice. Blev snabbt snuvig och fick värsta helvetes locken i mina öron när vi skulle landa så det värkte i hela huvudet ner till halsen. Men överlevde och fick sedan stå och vänta på en idiot buss som aldrig kom. Tillslut var jag iaf hemma och däckade direkt. Kände mig sämre på måndags morgonen, men jobbade ändå.. Då var det skönt att mormorn är på besök, för jag kunde få en liten paus och vila så kunde hon leka lite själv med lillan. Uppskattade de 40 minuterna väldigt mycket kan jag säga:)
Tisdagen kände jag mig redan bättre och idag ännu lite bättre.

Fick sluta tidigt idag och gick för att träffa Lovisa! Fikade och gick runt lite i Kensington innan jag fick följa med och se deras lägenhet. Såååå fin och fräsch, hade lätt velat bo så!
Hade tänkt gå till gymmet ikväll men insåg att jag nog bör vänta lite till. Ingen bra idé att jogga när man inte kan andas helt genom näsan hehe.

Nu ska jag se om jag kan byta plats/vända på min klädstång så det blir bättre organiserat typ.. Sen ska jag duscha, äta (hmmmmm vad ska jag äta?) och sen kolla någon bra serie hihi.

GODNATT

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0