Regn regn regn

Igår var en regn dag, inte kul.
Började dagen med att möta upp en svensk tjej som bor hyfsat nära, eller aa typ 20 minuter haha. Vi fikade på ett mysigt ställe som hette Paul, är tydligen en kedja så ska lätt gå dit fler gånger!

Åt först en mumsig macka, sen klarade vi inte av att se dessa croissanter ligga och vänta på oss, så fick köpa dem och stoppa i våra magar :) guuuuud så god!

Efter det så gick vi till Harrods, sen vidare till Covent garden. Har ju inte haft tillfälle att gå runt där innan. Var så mysigt där tyckte jag, många små butiker och sånt. 
Det var iallafall jättekul att träffa någon ny. Sen åkte jag hem och vilade lite hihi för skulle ut på kvällen.

Då mötte jag upp Ellen och två av hennes vänner i hammersmith. Bara jag och Ellen ville ut dock, men det blev en lyckad kväll i stan haha!!

Vaknade mot min vilja runt 8.45 imorse, kanske för att en viss pojke alltid är så högljudd.. Kunde inte somna om. Vad gör jag då? Jag går upp och går till gymmet hahahah. Tänka sig! Dem hade ett core pass 9.30 så det var perfekt. Jag var ensam haha så fick en egen tränare för mig själv. 

Resten av dagen däremot har jag väl inte varit så duktig. Är trött såklart. Så har segat i min säng. Gick en stund till westfields för att leta jogging-skor men hittade inga:( 

Jag ska ju jobba ikväll. Är väl uppe med barnen i ca 1h bara innan de ska sova, så är ju inte så ansträngande som tur är. Sen har jag laddat upp med pepsi Max, ben&jerry's, chips och choklad. Neeeej ska inte äta allt (eller?) men är alltid bra med valmöjligheter. Just nu har jag tex ingen aning vad jag är sugen på. Så det blir ju spännande att se va :D

Förresten, glad alla hjärtans dag.

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0