Köttbulle

Det åt jag nyss :D fast i plural. Fem stycken köttbullar för att vara exakt. Till detta hade jag lite makaroner och ketchup <3 himla gott var det. 

Nu har pojken lov (delvis därför dem åker till Sverige senare i veckan) så idag hade jag båda två hela dagen. Gick väldigt bra ändå:) på morgonen var vi på ett av "stay and play" ställena. Pojken har så himla mycket energi alltså, sprang runt som en galning haha.  
När vi varit hemma sen ett tag så fick jag ångest och pallade inte tanken på att stanna där 3h och bara leka. Så vi gick till parken ett tag istället :) trots att det duggregnade! Duktig va?


Min helg var bra förresten. Igår mötte jag upp Nelly (som jag känner hemifrån) som bor typ 1h från London :D så kul att träffas här! Vi åt lunch och gick runt lite innan vi skildes åt. Hoppas vi kan ses nästa gång hon kommer till London!
Därefter åkte jag och mötte upp Isabella i Brixton där vi tänkt gå på en marknad, men där var typ inget så blev lite besvikna och åkte och gick längst med Themsen istället.
Looooooove

 Där gick vi istället inom en liten mat-marknad (seriöst borde gå till sånna ställen varje helg, fett gott och fett billigt) där jag köpte en mumsig bruchetta :D

Bilden blev inte super, men jag kunde inte vänta lixom.

Kom hem trött och glad. Men orkade ha lite film mys innan jag somnade!

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0