Gött med träningsverk

Jaaaa jag är seriös, för tillfället åtminstone. Tycker det är gött med träningsverk. Då vet jag ju att träningen gjort nytta? Eller hur!!
Igår förstår ni kära läsare, så joggade jag på gymmet 😁 på löparbandet hihi. Inte så långt dock, men man måste ju börja någonstans. Så joggade typ 3,2 km, sen gick jag väl 1 km efter. Och idag har jag träningsverk, som säkert kommer vara ännu värre imorgon haha. NICE. Fast det är ju inte så kul egentligen kanske. Imorgon ska jag ju på core-passet. Kan ju vara bra att kunna röra sig då. Vi får se hur det går helt enkelt.

Ännu en gång är jobbveckan över, typ. Ska jobba lite extra ikväll bara så föräldrarna kan gå på bio:) men det är typ efter barnen gått och lagt sig haha, så är egentligen bara att jag måste vara hemma. 
Hmmmm har det hänt något annat kul? Inte vad jag minns. Måste blogga oftare, buhu, är så dålig. 

Vill köpa ett par nya träningsskor nu hehe. Kan ju inte jogga i dem andra ;) det är faktiskt vanliga träningsskor så bör ha ett par ordentliga för joggning 😁 det ska jag minsann kika på i helgen. Yay

Ge mig lite kärlek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0